Zeven op zeven met onze gouden ExxonMobil Circle of Excellence Award!
Wij zijn bijzonder trots dat Ingelbeen-Soete voor het zevende jaar op rij de Gouden Award in de categorie "Marketing Excellence, Best Brand Marketing" heeft gewonnen. Het Circle of Excellence programma erkent uitzonderlijke prestaties van Mobil Distributeurs in Europa, Afrika en het Midden-Oosten.
Het is ons Mobil Scratch and Win B2C initiatief dat de eer kreeg om deze Gouden Award te winnen. Met deze giveaway bereikten we 95.000 eindgebruikers, wat een positieve emotionele sfeer creëerde en de loyaliteit tussen onze Mobil-smeermiddelen, garagehouders en de eindgebruiker vergrootte.
Bovendien werd de MobilBoxx Success Story van Ingelbeen-Soete bekroond als “sterk geprezen”.
Bekijk hier onze twee winnende inzendingen:
- Mobil Scratch and Win: https://www.ingelbeen.be/nl/blog/post/win-een-mobil-1-barbecue/
- MobilBoxx: https://www.ingelbeen.be/nl/blog/post/new-in-town-mobil-boxx/
Op naar een achtste award volgend jaar!